11.06.2013

W poszukiwaniu samoopalacza.

Ze wzgledu na to, ze moje nogi sa nadal za blade, by je pokazac a jest za cieplo na to by chodzic ciagle w jeansach postanowilam rozwiazac problem za pomoca samoopalacza.
Zapewne wiekszosc z Was rozwiazala ten problem za pomoca solarium, niestety ja nie mam tyle szczescia. Probowalam z solarium, niepotrzebnie sie naswietlilam i stracilam pieniadze, bo efektu zadnego nie widac. Jedyna szanse na zdobycie jakiekolwiek opalenizny jest sloneczko lub samoopalacz, z racji ze pokazanie moich bialych nozek uwazam za zenujace...poszukuje samoopalacza, tak na start ;) 
Znalazlam 2 warianty, ktore wydaly mi sie interesujace, weszylam na forach, pytalam znajomych itd. i znalazlam a opisze Wam te, ktore ciesza sie najlepsza opinia.
Jednym z nich jest Vita liberata. Jest to samoopalacz w postaci zelu. Z opinii roznych konsumentow wynika, ze pachnie bardzo ladnie, wysycha bardzo szybko i daje wyglad opalenizny w mgnieniu oka, nie odbarwia sie i efekt opalenizny utrzymuje sie do kilku dni, mimo prysznicow zazywanych w miedzyczasie...wydaje sie tym czego szukam :P 
Co prawda kosztuje okolo 300kr ale jesli efekt jest taki jaki podano na forach, to mysle, ze warto.

Drugim wariantem jest samoopalacz APOLIVA, ktory zostal mi polecony przez znajoma, ktorej efekty widzialam na wlasne oczy i juz pierwszego dnia zauwazylam, ze nabrala bardzo ladnych kolorkow. 
Poza tym podobno daje efekt opalenizny nawet na bardzo jasnej skorze, zapach jest dyskretny i zezki. Dodatkowo wchlania sie bardzo szybko, tak wiec ryzyko zapackania ubranek, lub przescieradla jest minimalne. Oprocz tego sama cena moze zachecic 85kr..,

Coz wyprobuje najpierw APOLIVE. Ciekawe czy uratuje moje nozki przed wiecznym chowaniem w jeansach :P 
Kram! 

3 komentarze:

  1. O tych samoopalaczach akurat nie słyszałam, więc również jestem ciekawa efektów.. Ja ze swojej strony mogę polecić XenTan lub Fake Bake..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moge polecic samoopalacz z KIcksa i z Åhlensa.To sa produkty ich wlasnej marki.Maja kolor brazowy,wiec latwo rozprowadzic na skorze,zero smug.Cena ok.
    Ewa ,Solna

    OdpowiedzUsuń