4.06.2013

3 dni - enough!

Hej!
Dzis po 3 dniach zakanczam moja zupiana diete :)


Warto,  czy nie warto? Jak dla mnie - takie dwa kilogramy moglabym zgubic cwiczac systematycznie na silowni, za pomoca power walk lub joggingu, dodatkowo bylbym pelna energii i zadowolona ( jak wiadomo podczas wysilku fizycznego wydziela sie endorfina)...
Dlatego jesli chodzi o diete, nie polecam. Aczkolwiek zupka moze byc bardzo pomocna jako suplement diety. Np. kiedy warunki Waszej pracy nie pozwalaja Wam na spozywanie posilkow co 3 godziny. Nasz organizm potrzebuje pozywienia co 3 godziny, jesli go nie bedzie otrzymywal bedzie robil rezerwy, ktore beda zbierac sie w Waszych boczkach itd.
Kram!

2 komentarze:

  1. No cóż..zdrowie najważniejsze więc nie ma co się katować takimi dietami..jak widać nie każdemu służą...
    Jeśli lubisz ruch to może skorzystaj z treningów Ewy Chodakowskiej..nie wiem czy o niej słyszałaś..zrobił się spory bum w Polsce na jej ćwiczenia..które ponoć przynoszą rezultaty..plusem jest, że można ćwiczyć w domowym zaciszu..co kto lubi..
    Przyznam, że podjęłam się tych treningów i przez kilka tygodni regularnie ćwiczyłam...na pewno efekt jest zauważalny..ja niestety przerwałam, ponieważ dopadł mnie leń, ale jakbym się zaparła to myślę, że do tej pory miałabym już całkiem fajne efekty..
    Już niedługo spróbuję ponownie i mam nadzieję, że wytrwam dłużej...pozdrawiam...

    P.S zdjęcie z ciemnymi włosami ukazuje, że masz super sylwetkę,więc nie wiem o jakich zbędnych kilogramach mowa..pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu!
    Przyznam sie, ze o Pani Chodakowskiej nie slyszalm.
    Nadrobie zaleglosci. Ja mam swoje stale idolki, ktore motywuja mnie do cwiczen. Napisze o nich ktoregos pieknego dzionka. ;)
    Co do figury, to dziekuje;) ale jak w poscie wspomniam, zdjecie zrobione bylo okolo pol roku temu ;) kram

    OdpowiedzUsuń