6.06.2013

Motywacja do treningu!

Tak wiec uzupelnilam moje zaleglosci na temat Ewy Chodakowskiej i jej treningow i musze przyznac, ze bardzo mnie cieszy to, ze kobietki w Polsce wreszcie maja osobe, ktora motywuje je do cwiczen! Z tego co pamietam, przed dwoma laty ludzie, ktorzy widzieli mnie na joggingu pukali sie w glowe...widze, ze wszystko jest ku zmianie na lepsze! A jak wyglada sytuacja z chodzeniem na silownie? Czy nadal jest to "typowo" meska rzecz? Prosze o jakiekolwiek informacja na ten temat, bardzo jestem ciekawa ;)
Aczkolwiek Pani Ewie ciezko bedzie przebic moje motywatory ;)
Jedna z nich jest Jennifer Nicole Lee - matka 2ki dzieci, ktora jest w tej chwili znana na calym swiecie modelka fitnes. Zrzucila prawie 32 kilogramy a oto jej metamorfoza:
Mysle, ze zdjecia mowia same za siebie :)



Jesli chodzi o motywacje do cwiczen w domu to polecam Susana Spears (Zuzana Majorova) pochodzi z Czech, znana modelka ale rowniez instruktorka cwiczen, glownie w domu.
Takiego brzuszka to tylko pozazdroscic...

Poza tymi dwoma mam jeszcze kilka innych. Ale to wlasnie Jennifer Nicole Lee i Susana Spears sa moimi pierwszymi motywatorami  ;)
Kram!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz