9.04.2013

Praca w Szwecji?

Tak sobie dzis przejrzalam blogga i musze prosic Was o przebaczenie...
Masa bledow! Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, ze moj program korygujacy jest nastawiony na jezyk szwedzki...dlatego niekiedy powstaja slowa nie z tej ziemi! Postaram sie poprawic :)
A dzis od godziny 8:00 w pracy, coz czasami trzeba, zeby moc pozwolic sobie na "wyprzedaze" hihi.
Nie wspomnialam wczesniej czym sie zajmuje. Tak wiec pracuje w przedszkolu, na zastepstwach :) pamietam jak zaczynalam, nie potrafilam wtedy jeszcze ani slowka po szwedzku, dostalam wtedy pod opieke blizniakow z USA, ale jak to dzieci bardzo szybko zaczely lapac szwedzki, wiec i ja bylam zmuszona do zmiany :) pamietam jak ktoregos dnia tata odbieral ich z przedszkola i dziewczynka zaczela plakac i krzyczec po szwedzku a on nie mial zielonego pojecia o co jej chodzi, gdyz sam potrafil powiedziec tylko "tack" i "hej då" Dlatego uwazam, ze rodzice takich dzieciaczkow, ktorzy imigrowali maja bardzo ciezko. Dzieci w przedszkolu ucza sie jezyka bardzo szybko, a rodzice maja olbrzymi problem! Znacie to?
Ja mialam rowniez takie szczescie, ze nauczylam sie w przedszkolu hehe, procz tego moj chlopak, ktory mieszka od urodzenia w Szwecji pomogl mi  bardzo. A zbaczajac troche od tematu, zamowilam wreszcie moje hairextention! Nie moge sie doczeka na przesylke :) 
Bardzo dlugo szukalam takich, ktore by mi odpowiadaly i wreszcie znalazlam. 
Firma miesci sie w UK ale wysylka mozliwa jest do wielu innych kraji...szczerze mowiac nie sprawdzalam czy do Polski rowniez, ale wierze, ze tak.
Tutaj mozecie zobaczyc jakiego wyboru dokonalam -  Hairextention
Tak jeszcze nawiazujac do pracy w Szwecji. Ciekawia mnie Wasze opinie na ten temat. Osobiscie uwazam, ze atmosfera jest duzo luzniejsza oraz relacje pomiedzy szwefem a pracownikami nie sa takie napiete, a wrecz przeciwnie! 
Co mnie sie bardzo podoba. Bardzo wazne jest to, by czuc sie docenianym i szanowanym! 
Kram! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz