8.04.2013

I'm back :)

Mam nadzieje, ze weekend minal Wam przyjemnie! Niestety wczoraj zostalam odlaczona od internetu...ehhh bywa. No ale dzis juz jestem!
Nadrabiajac zaleglosci, w sobote wieczorem wybralam sie do galerii i kupilam przecudasnie pachnacy perfumik :) oczywiscie w Kicks. Kazda kobietka mieszkajaca w Szwecji wie co to jest Kicks i gdzie znajduje sie najblizszy butik, a jesli nie to trzeba to koniecznie nadrobic! Nie dosc, ze znajdziecie tam prawie wszystkie kosmetyki to mozecie rowniez umowic sie na makeup. Nie jestem w stanie okreslic ile w 100% makeup moze kosztowac bo wszystko zalezy od tego jaki zaawansowany mialy on byc, ale mysle, ze tak od 100kr w zwyz. Jesli chodzi o perfumik to jestem bardzo zadowolona. Ostatnio natknelam sie na niego po drodze do biblioteki, hehe oczywiscie zaboczylam zdrogi co nieco...i can't help it hehe niestety nie mialy testera, jak sie okazalo malolaty wybiegaja ze sklepu kradnac testery...coz pozostawie to bez komentarza...
Pojechalam wiec do galerii w Kista, wszyscy na pewno znaja,  tam kupilam perfum, korzystajac z okazji hehe zawitalam rowniez do Lindex i kupilam przesliczna satynowa bluzeczke. Oraz, natrafilam na wyprzedaz! Kocham wyprzedaze hehe, zawsze cos znajde ze wzgledu na moje niewielkie wymiary :D tak wiec wypatrzylam przemilusia bluze, taka zawsze sie przyda na letni wieczorek :) no i byl tez na nia rabat 250kr tak wiec, wlasciwa osoba we wlasciwym miejscu o wlasciwym czasie :)
Niedziela natomiast minela mi bardzo spokojnie i powolutku. Nie wiem czy zauwazyluscie ale znowu padal snieg! Bosh czy to sie kiedys skonczy? Tak wiec niedziele spedzilam w domku, glownie sluchajac muzyki i ogladajac filmik na temat aplikacji mikroringextention, gdyz mam w planach aplikacje takowych i chcialabym to zrobic sama, ale jak na razie wydaje mi sie to rzecza niemozliwa...coz najprawdopodobniej musze spedzic kilkanascie ekstra godzinek na ogladaniu instrukcji. Swoja droga probowal ktos? 
A dzis, coz jak conponiedzialek, bylam na zajeciach z szwedzkiego,  pisalam recenzje filmu. Pojecia nie mam dlaczego ale wybralam Resident Evil VI, hehe byc moze dlatego, ze byl tak nieudany. Hehe alez bylam zla! 2h mego cennego czasu zmarnowane! Ogladal ktos? Jesli nie ogladaliscie, to nie robcie tego, na prawde nie warto!
Kram kram kram!

A tutaj zalacze kilka fotek perfumiku oraz link pod, ktorym go znajdziecie :)
 Link hehe :)
                                               
 





Oczywiscie pochwale sie rowniez bluzeczka :) i podam rowniez linka. 
Link 2  :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz