24.05.2013

Problem z malolatami w Stockholmie...

Musze przyznac, ze mam juz szczerze dosyc tych rozrob i dzieciakow domagajacych sie swoich praw. 
Oczywiscie, rozumiem bezrobocie itd. Ale dlaczego? Jak juz kiedys wspomnialam w Szwecji jest piekne to, ze nie trzeba placic za nauke a wrecz przeciwnie. Uwazam, ze jesli chodzi o edukacje to Szwecja jest na prawde krajem, ktory daje mnostwo mozliwosci! 
Poza tym, to ze zloszcza sie na rzad...nie oznacza, ze powinni terroryzowac prywatne samochody itd. Na prawde rece opadaja. 
Dla tych, ktorzy nie wiedza o czym pisze ( byc moze sa na urlopie ) od kilku dni w Husby, Tensta, Kista, niestety Jakobsberg i kilku innych dzielnicach grupa "dzieci" niszczy samochody stojace na parkingach, przedszkola oraz rzuca kamieniami w radiowozy policyjne oraz komisariaty. Wszystko zaczelo sie od czasu, kiedy policjanci zastrzelili 69 mezczyzne jakis czas temu.
Ciekawi mnie tylko dlaczego wyzywaja sie na prywatnych samochodach? 
Podoba im sie, ze robi BUM? 
Poza tym dowiedzialam sie rowniez, ze kilka dni temu zrabowano sklepik, ktory  jest na rogu mojej ulicy. Znam kobietke, ktora jest wlascicielka i za razem Pania obslugujaca. Bardzo sympatyczna, zawsze mi sie z nia milo rozmawialo.  Podobno bylo to dwuch chlopakow w wieku okolo 14 lat. Jeden z nich przystawil jej pistolet do glowy. Bardzo mi jej szkoda, na pewno bardzo to przeszla. Sklepik w dalszym ciagu jest zamkniety. 
Bylabym bardzo wdzieczna, gdyby Panowie policjanci wreszcie zajeli sie tym wszystkim i nie czekali na to, ze osoby odpowiedzialne za te wszystkie przestepstwa same zglosza sie do nich! 
Strasznie irytujace....

Zdjecie znalezione w internecie. Samochod z parkingu w Jakobsberg. 

Zdjecie znalezione w internecie. Samochod w Husby. 


Ciekawi mnie , co Wy myslicie o tej sytuacji? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz