23.05.2013

Juz jestem! Po niechcianej ale niestety przymusowej przerwie.

Witam!
Po dosyc dlugiej przerwie...I'm back! 
Przerwa w prowadzeniu blogga niestety okazala sie byc dluzsza, niz sobie zaplanowalam. Wszystko ze wzgledu na nadmiar obowiazkow. 
Mialam bardzo wiele egzaminow na SAS 1. Udalo mi sie ukonczyc kurs w ciagu 5 tygodni z uzyskaniem B na koniec z czego jestem bardzo zadowolona.  :) 
W dodatku nauczyciel byl zaskoczony tym, ze mieszkam w Szwecji tylko 2 lata hehe :P
Teraz przerwa w nauce do sierpnia dlatego mam mase czasu wolnego, wreszcie! :) 
Tak wiec ze wzgledu na "wolny czas" w zeszly piatek postanowilam, ze w poniedzialek kupie karnet na silownie i zaczne porzadnie cwiczyc przed nadchadzacym latem...az tu nagle w poniedzialek rozlozyla mnie grypka...i silowni musialam powiedziec "hej då!". Jakiez to typowe...w zimie grypa i przeziebienia trzymaly sie z daleka ode mnie a jak tylko zaczelo sie robic cieplo wyladowalam w lozku z goraczka...
Poza tym spedzilam mily urlopik w Polsce. Co prawda pogoda nie dopisala za bardzo ale zawsze bardzo sie ciesze na spotkanie z rodzinka i znajomymi. 
Ku memu zaskoczeniu w Szwecji pogoda byla duzo ladniejsza niz w Polsce po moim przylocie ale jak juz wspomnialam nie zdazylam sie nia nacieszyc :(
Przypomnialam sobie rowniez o  waznej  informacji, ktora chcialabym sie podzielic.  Kazda kobietka mieszkajaca w Stockholmie lub Stockholms län powinna dostac list z takim naglowkiem "Välkommen till gynekologisk cellprovtagning". Jest to informacja o darmowym badaniu cytologicznym przeznaczonym dla Pan w wieku  23-60 lat  i uwazam, ze powinnysmy dla swojego dobra udac sie do ginekologa i zrobic badanie. Kochane dbajcie o siebie i korzystajcie z tego, ze miasto tez chce o Was zadbac! 
Nie orientuje sie niestety czy to badanie jest przeprowadzane w kazdej "kommun" tego samego dnia, w Järfälla np. badanie odbywa sie 27 maja, takze niedlugo, nie przegapcie! 
A z racji tego, ze ja niedawno ukonczylam moje 23 latka mam zamiar dac dobry przyklad i zrobic badanie! 
Jesli chodzi o uaktualnianie blogga to postaram sie byc bardziej konsekwentna, jak juz wspomnialam czas jest, checi rowniez! 
Do uslyszenia! 
Kram

Oto moj torcik urodzinowy! Uwierzcie byl przepyszny, zwlaszcza ze spalaszowany w pokoju hotelowym w towarzystwie mojego chlopaka :) 

A tutaj male uaktualniajace zdjecie, taki odswierzony comeback :) 




1 komentarz:

  1. Witam Karinko!! No nareszcie coś ruszyło..:) Gratuluję zdanych egzaminów i zazdroszczę wolnego:), ale może już niedługo i ja poleniuchuję.
    Co do tych rozrób, to strasznie smutne, że dzieciaki w taki sposób zabijają swój czas, i okazują frustrację poprzez niszczenie mienia niewinnym niczego ludziom...tym bardziej mnie to dotyka, bo jak piszesz dzieje się to w pobliżu gdzie mieszkasz, a i w miejscach gdzie ja też przebywam będąc w Szwecji..
    Co do pogody..to niestety kiepska, bo pada i dzisiaj to raczej poszło w kierunku jesieni a nie wiosny, pogoda szaleje:)..ale kiedyś w końcu się wypogodzi...pozdrawiam serdecznie i fajnie, że jesteś z powrotem, no i życzę Ci coraz więcej czytelników..

    OdpowiedzUsuń