27.03.2013

Pokrzyzowane plany :)



Dziś ze względu na dokuczajacy mi od tygodnia ból pleców, odwiedzilam "vårdcentralen" - ośrodek zdrowia. Z racji tego, ze wcześniej nie bylam tu u lekarza musialam się zapisac. Nastepnie poinformowano mnie, ze musze zabookowac wizyte, ale...nie moge tego zrobic w tej chwili, bo mozna to zrobic tylko TELEFONICZNIE. Po powrocie do domu zadzwonilam, powiedziano mi ze moge sie zapisac do kolejki...i za okolo 2 tygodnie bede mogla spotkac lekarza, ale ja z moim bolem pleców 2 tygodnie nie bede czekac, wiec jutro o godzinie 8 zawonie jeszcze raz, moze sie poszczęści. Tak więc dziś nie bylo lekarza, zamiast lekarza byly zakupy. Typowe, zazwyczaj jak chce zalatwic jakas sprawe po raz pierwszy. Nigdy nie idzie po mojej mysli :)
Kram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz